HTML

Apróságok

Pityubácsi

2013.05.17. 20:14 BlackPsenior

Ne ijedjen meg senki, nem Pityubácsi a főszereplő. Még csak apró hasonmását sem készítettem el, hiszen őkelme egyszeri és megismételhetetlen. Mégis elévülhetetlen érdemeket szerzett ezen dolgozat létrejöttéhez, nélküle sohasem készült volna el. Ő volt az, aki szóvá tette valahol, hogy miért készítem el mindenféle járművek kicsiny hasonmását, amikor a sajátomról nem készült még effajta apróság. Igazat kellett adjak neki, bár az autóm inkább hétköznapinak nevezhető, mintsem jellegzetes különlegességnek.

Magamba szálltam és a következő modellbörzére kivételesen célzatos beszerzési szándékkal indultam: újabb mexikói bogárra vadásztam a Legendás Autók 1:43-as méretarányú sorozatából - ugyanis ez a jármű hasonlít legjobban az általam hajtott léghűtéseshez. Létezik ugyan néhány gyártó pár modellje, ami részleteiben talán jobban közelíti az ábrázolandó járművet, de ezek nem az a kategória, amit nyugodt szívvel széttrancsíroznék: Últimából sosem lesz Rozi.

Sikerült tehát a legközelebbi börzén beszereznem roppant jutányos áron egy újabb vérvörös mexikóit. Minimális átalakításra volt csupán szükség: miszlikbe szétszedni, kívül-belül átfesteni, kereket cserélni és néhány matricát-ködlámpát a megfelelő pozíciókban elhelyezni.

Íme a végeredmény:

Ha esetleg valaki nem látná, ezen a linken megtekintheti a csudálatos mozgóképet:

https://www.youtube.com/watch?v=vBCYkBymDVg

Legyártottam tehát a kisautót, lemostam a nagyautót.

Ezután igyekeztem néhány olyan képet készíteni az apró hasonmásról, ami talán már ismerős korábbról.

http://aprok.blog.hu/2013/03/23/hasonmas_955

be

jhalul

jh

je

fent

Néhány vörös-cián 3D-s kép a családi flottáról:

1 3d

2 3d

Ismét egy, talán már többek számára ismerős kép, ami tavaly készült Tatabányán:

tbanya

1:43-as méretarányban modellezve:

tb 1-43

És akkor térjünk vissza fejezetem címadójához!

Természetesen nem sikerült minden apró részletében hűen ábrázolni Rozit. Kivételesen és egyedülálló módon egy játékot hirdetek meg a témában: aki legalább három különbséget talál az eredeti és a másolat között, fizethet egy sört Pityubácsinak!

Pba2

Aki pedig a legtöbb eltérést találja meg, mind a négy Pityubácsinak fizethet 4-4 söröt!!

Pba1

Ezzel köszönöm meg az écászgébernek a nagy lehetőséget!! :-)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprok.blog.hu/api/trackback/id/tr645305165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása