HTML

Apróságok

Komód

2021.01.30. 10:26 BlackPsenior

Üdvözlet! Régen jelentkeztem, ennek több oka is van, nem részletezem...

Kisunokám, Matyi 5. születésnapjára (jövő hónapban lesz) készültem némi meglepetéssel. Reményeim szerint őkelme nem olvassa ezt a bejegyzést és a képeket sem látja. Talán nem marad el a meglepetés.

Lényeg, hogy Szenyóra talált egy 5letet valahol a neten. Egyből rábuktam (na ne értsétek félre, az 5letre).

Szóval vásároltunk a skandináv bútorházban két, kisméretű - derékig érő - háromfiókos, natúrszínű komódot. Jók lesznek azok egyszer valamire...

Jók is lettek.

 

SDC14946

SDC14948

SDC14950

És itt az 5let! A három fiók és a szögletes forma adja magát. Tehát az első próbálkozás: az örök kedvenc, a kukásautó!

(Talán többen tudjátok, hogy nem idegen tőlem az átalakítás. Hát ez sem változott, bár eddig kicsit más méretarányban követtem el tetteimet)

 

 

Azután meg némi VW

 

SDC15019

 

 

 Sajna a fő embléma nem igazán sikerült. Nem vagyok vele megelégedve. Szóval ezért keresek valami gyári(nak tűnő) emblémát.

Megköszönöm, ha valaki bármiben, bármilyen formában tud segíteni!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprok.blog.hu/api/trackback/id/tr4916402370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása