HTML

Apróságok

FedEx

2020.01.26. 06:48 BlackPsenior

Fiam és immár szerzőtársam, BlackP újabb írása és képei:

 

Az előző cikkel kapcsolatban mind elismerésként, mind kritikaként megkaptam, hogy hozza az eddigi bejegyzések stílusát, színvonalát. Ez tudatos volt, mert egyrészt nem akartam vendégként felfordulást okozni, másrészt ha valami nem romlott el, azt ne javítsd meg, szokta a feleségem mondani. Miért kéne egy tök jó struktúrán alakítani? Azért megvallom az előző bejegyzéshez mankónak használtam a korábbiakat, a mostanit megérzésből írom. 

Hogy a témánál maradjak, ismét egy témán kívüli járművet mutatok be. Viszont a blog címe aprók, nem apró bogarak, szóval úgy vélem minden, ami a mini tárgysátramba befér, az itt is helyet kaphat a tulaj engedélyével :)

 Tehát az alany gyártója a méltán (nem) ismert Tema Toys. Hogy mit érdemes tudni róluk? 1:43-as és 1:87-es méretarányba gyártanak fém maketteket 500db-tól felfelé cégek megrendelésére (Posta, fuvarozók, taxik, de gondolom az én bogaram is legyártanák, ha pont 501db kellene). Festik a feliratokat, tehát nem egy felmatricázott filléres cucc, mondja a weboldal.

 01

 

A doboz alján már árulkodó felirat a megrendelőről, illetve a makett licenszéről.

 

02

03

 Az izgalom drámai, kivillan a fent említett festés is

04

 És akkor totálban a doboz. Az éles szeműek már látják, a többieknek felhívom a figyelmét a hátsó kerekek mögötti zacskóra, ebben érkezett a visszapillantó tükör. Ez lehet kedvesség a szállítási sérülések elkerülésére és spórolás is (nem kell egy betanított munkás a bepasszintására). Útmutató nem érkezett a felszereléshez, de nem is került volna rá sor, túl könnyű elhagyni.

 

05 

Kicsomagolva (és konstatálva, hogy rossz fehéregyensúlyt használtam eddig) a makett teljes pompájában.

 06

 Jöjjenek a részletek. A vontatmány hátulja, a teljes vontatmány leakasztva a traktorról (egy darabig néztem, mire rájöttem, hogy levehető) és maga a traktor. 

0708091110

Ilyen méretarányban sok részletre nem szabad számítani, de szerintem teljesen vállalható. Nem egy vitrin makett, de talán több, mint gyerekjáték. Pont jó egy irodai asztalra dísznek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprok.blog.hu/api/trackback/id/tr2515428128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása