HTML

Apróságok

Etűd

2015.06.23. 21:00 BlackPsenior

Volt egy kis időm, játszottam és próbálgattam az új stúdiómat. Régi olvasóim már jól ismerik ezeket az 1:18-as méretarányú apróságaimat, így szöveg nincs hozzájuk. A most idetévedőknek ajánlom az archívumot, ahol részletesen bemutattam már ezeket a modelleket.

Sok kép következik, én szóltam!

 

perec-1

perec-2

perec-3

oval-1

oval-2

oval-motor

adac-1

Na ezt az antennaerdőt kivételesen 3D-ben is érdemes megnézni!

adac-3d-2

adac-2

adac-3

adac-4

adac-motor

1302

1302-1

1302-2

1302-motor

jeans-1

jeans-2

jeans-3

jeans-motor

oettinger-1

oettinger-2

oettinger-3

ultima-1

ultima-2

ultima-3

ultima-motor

zebra1

zebra2

zebra-motor

 

A nyers képeken csak minimális módosításokat követtem el: a képkivágásokon változtattam és a blog igényeihez átméreteztem őket.

Legközelebb egy másik méretarány következik...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://aprok.blog.hu/api/trackback/id/tr757567558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása